Recenze - Conan: Hodina draka (Sára Kopalová)

28. 4. 2014
Anotace: Conanovi se po mnoha příhodách podařilo získat trůn mocné Aquilonie. Jenže tím jeho dobrodružný život nekončí. Nový panovník se musí od začátku potýkat s příznivci starého krále. Část jeho nepřátel najde magický artefakt, s jehož pomocí se jim podaří vzkřísit mocného acheronského mága. Conanův trůn se otřese v základech. Dokáže odvážný barbar ubránit to, co se mu podařilo dobýt a zachrání svět před znovuzrozením pradávného zla? Hodina draka je jediným románem conanovské ságy, který Robert Erwin Howard napsal.

Děj: Conan získal trůn mocného království, Aquilonie, a stal se vládcem, který si získal jak respekt některých přátel, ale i nepřátel, jenže někteří jeho nepřátelé se nehodlají vzdávat. Najdou magický předmět ukrytý po 3000 let, a pomocí něho vzkřísí mocného mága ovládajícího černou magii, díky němu si chtějí přivlastnit Conanovo království. Conan se dostává do boje s černou magií čaroděje, ale nevyhrává, ale dozvídá se, že pokud chce vyhrát a získat zpět trůn, musí najít magický předmět, který ho přivedl ze záhrobí.

Můj názor: Tato knížka byla pro mě úplná novinka. Vůbec jsem neznala Conana, ani jeho příběh. Chvíli mi trvalo, asi pár stránek, než jsem si zvykla na všechna jména postav a autorův styl psaní. Poté jsem se od knížky nemohla odtrhnou, opravdu, a najednou byl konec. Moje reakce po dočtení mě překvapily, jelikož se mi knížka líbila, i když mě neoslnila tak, jako by oslnila starší čtenáře. Knížka je napínavá, plná dobrodružství a všechny postavy jsem si oblíbila, s žádnou z nich jsem neměla problém, ale asi nejvíc jsem si oblíbila Conana. Conan je velmi silný, odhodlaný se nevzdávat a ochotný položit život za své přátele, prostě bojovník tělem i duší. Musím ještě připomenout, že nakladatelství si opravdu hezky poradilo s obálkou, jelikož je úžasná, a čtenáře zaujme hned na první pohled, takže opravdu ji chválím, a knížku určitě doporučuji.
Conan_2_3D
Hodnocení: 8/13
Autorem recenze je Soňa Kopalová, blog autorky najdete zde.