17. 12. 2017
Davam_ti_sve_telo_3D
Diana Gabaldon vydává vášnivý dodatek série Cizinka v podobě tenké roztomilé knížky, která je určená a zaručeně vhodná nejen pro všechny zapálené a věrné fanoušky. Pokud se čtenáři líbí bohaté množství milostných scén, ať už v knize CizinkaVážka v jantaru či Mořeplavec, tento drobný doplněk, skrývající spoustu emocí, bude pro něho dokonalým počtením. A co teprve, když detailně rozebere jednotlivé erotické scény, které tak tentokrát poznáte z pohledu samotné autorky. Jak se vymýšlí a píše dialog, během kterého nejsou zapotřebí mluvené fráze, ale pouze souhra těl?

Jak píšu milostné scény je opravdu napsána v ich-formě přímo z tužky autorky. Knihu si rozdělila do několika kapitol, jenž považuje za důležité z hlediska jednotlivých témat. Začínáme malým úvodem do sexuálních scén, kterými mohou být zaplněny celé stránky nebo pouze jeden krátký odstavec. Ve všem, co autorka při psaní emotivních situací použije je význam a je jen na čtenáři jestli bude číst pečlivě nebo se rozhodne jen pro rychlé přelétání jednotlivých řádků. Tato volba je už na každém z nás.

Pro ty čtenáře, kteří svým hrdinům přejí fyzický kontakt, protože je povzbuzují v jejich společné lásce, je určitě třešničkou na dortu právě scéna, která trvá déle než dvě věty a není přeskočena a nechána na pospas čtenářovi domýšlivost, ale je naopak rozebrána do všech detailů. Přesně toto detailní rozepisování dává Diana Gabaldon do každého příběhu v sérii Cizinka. Kdo čte knihy postupně a poctivě určitě si uvědomil, na kolik takových scén už narazil. A určitě si také uvědomil, že všechny scény nejsou stejné, možná se odehrávají podle základní osnovy, ale vždy jsou okořeněném něčím jiným a jsou napsány tak, aby čtenář neměl pocit, že se sexuální scény pouze kopírují.

"Dávám ti své tělo..." aneb příjemné zpestření už velice bohaté a rozmanité série Cizinka, která stále nekončí a přichystá nám ještě několik zážitků. Pokud si čtenář přečte tuto "knižní vsuvku" určitě budete při dalším čtení ostatních dílů více napjatý a pozorný. Čtenáři přece milují, když mohou zjistit a probádat jakýkoli krok v zákulisí, který autor provádí.

Snímek obrazovky 2017-12-15 v 10.50.35
Neočekávejte pouze popis milostných scén, které probíhají mezi Jamiem a Claire. Zde se totiž objeví vše, co se sexu v Cizince týče. Jak autorka rozlišuje psaní milostných scén a scén, které jsou plné pouze tvrdého sexu? A co takové zneužívání Jamieho Jonathanem Randalem? Zajímá vás, jak a proč tyto scény vznikly?

Jak píšu milostné scény prozradí mnohé. Tak proč nezískat odpovědi na všechny otázky...

Autorka recenze: Anita Gingerová
Hodnocení: 93%