Logo

Hraj a vyhraj - Jak funguje strategie

Hraj_a_Vyhraj_3D

Rádi hrajete, nebo radši vyhráváte? Vymyslet strategii není složité. Ale je těžké ji realizovat, protože to nutí lidi a firmy, aby konkrétně rozhodovali o své budoucnosti – a k tomu ve většině firem nikdy nedojde. Dva z dnešních nejznámějších obchodních stratégů vám vysvětlí, co musíte udělat, jak přemýšlet a co potřebujete k realizaci. A za příklad si berou jednu z nejúspěšnějších firem konce minulého století. A. G. Lafley, bývalý generální ředitel společnosti Procter & Gamble, v úzké spolupráci s strategickým poradcem Rogerem Martinem, zdvojnásobili obrat a zisk zvedli na čtyřnásobek – a za pouhých deset let tak zvýšili tržní hodnotu firmy o více než 100 miliard dolarů. Roger Martin, děkan Rotman School of Management, a A. G. Lafley vám v této knize ukaží, jak lídři v organizacích všech velikostí a typů rozdávají každodenní úkoly s většími strategickými cíli, které musí být postaveny na jasných, podstatných základech, které určují podnikatelský úspěch – prostě jak hrát a vyhrát.

Lafley a Martin vytvořili sadu pěti zásadních strategických rozhodnutí, které vám zajistí náskok před konkurencí. A sice:

Jaké jsou vaše vítězné cíle?

Kde budete hrát?

Jak způsobem chcete vyhrát?

Jaké schopnosti a prostředky k vítězství potřebujete?

Jaké systémy řízení a postupy vám k tomu dopomohou?

Příběhy o tom, jak P & G dosáhla pomocí těchto metod vytvoření kultovních značek jako Olay, Bounty, Gillette, Swiffer a Febreze jasně ilustrují, jak rozhodování a dělání správných rozhodnutí tvoří zásadní rozdíl mezi HROU a VÍTĚZSTVÍM.

 

329 Kč
Doporučená cena s DPH
Rok vydání
2018
Formát
130x200 mm
Jazyk
čeština
Vazba
Vázaný
Počet stran
392
EAN:
9788073904340
Původní název:
Playing to Win: How Strategy Really Works
  • Dotaz
Dotaz na knihu
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Související tituly
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail
highslide