Logo

Jak se budují značky

byron

Co obchodníci nevědí 

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci loajální 

Kniha přináší výsledky desítky let trvajících výzkumů srozumitelnou formou pro všechny obchodníky. Je to první kniha svého druhu, která prezentuje zákonitosti obchodu a propagace. 

Nejvýraznějším kladem této knihy je, že pravidla a zákonitosti v ní fungují v různé době i v různých částech světa. 

Rok vydání
2017
Formát
130x200 mm
Jazyk
čeština
Vazba
Vázaný
EAN:
9788073906184
Původní název:
How Brands Grow: What Marketers Don't Know
Připravujeme
ISBN:
978-80-7390-618-4
Autor:
  • Dotaz
Dotaz na knihu
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Související tituly
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail
highslide