Logo

Mohlo by se vám také líbit - Vkus v době neomezeného výběru

Mohlo_by_se_vam_take_libit_3D

Každý má svou oblíbenou barvu, jídlo, zábavu, filmové hrdiny nebo sportovní klub. Ale co to vlastně znamená, když se nám něco líbí? Jak se rozhodujeme, co je pro nás dobré? Je to něco biologického? Jaká je role našich osobních zkušeností při utváření našeho vkusu? A jak firmy a reklamní agentury využívají tyto informace? Tato kniha komplexně zkoumá a odpovídá na všechny tyto otázky.  Provede vás psychologií, marketingem a neurovědami, až dostanete odpovědi na všechny tyto složité a fascinující otázky.

Od složitých rozhodování o výběru potravin, přes naše oblíbené písničky až po „lajky“ a hvězdičky... Sáhneme radši po osvědčeném autorovi nebo po prvotině začínajícího spisovatele? Tato kniha zkoumá, jak si tvoříme preference - a jak ony formují nás. I odborníci těžko hledají vysvětlení, jak určit, co je dobré nebo příjemné. Autor nás zavede na fascinující cestu plnou překvapení, která nám pomůže lépe pochopit, jak vnímáme a hodnotíme svět kolem nás.

299 Kč
Doporučená cena s DPH
Rok vydání
2016
Formát
130x200 mm
Jazyk
čeština
Vazba
Vázaný
Počet stran
352
EAN:
9788073904500
Původní název:
You May Also Like: Taste in an Age of Endless Choice
Skladem
ISBN:
978-80-7390-450-0
  • Ukázka z knihy
  • Dotaz
 
Dotaz na knihu
 *
 *
Políčka s hvězdičkou jsou povinná.
Související tituly
Vytisknout stránku Poslat odkaz na e-mail
highslide